søndag den 6. november 2011

En dyr dag..

Gulp!! det var en dyr dag i går - men skal man ikke også nyde det når man får købt nogle lækre ting man ved man vil blive glad for - længe - i stedet for kun at have dårlig samvittighed? :o)

Om formiddagen var jeg til Maileg lagersalg med min mor. Havde ikke drømt om at man kunne gøre SÅ gode fund, men hold da op hvor var det billigt! (Lokalerne er dog meget små og der var mange lige fra de åbnede, så vi skyndte os at gribe det vi kom forbi der havde interesse og betalte inden køen blev for lang - men vi skal da helt sikkert forbi derude en anden dag igen :o))

Plakater 15 kr, Dukkevogn 20 kr (købte også en til gave), 3 ens hånddukker/rangler for 10 kr (Nu skal jeg bare have lavet
et dukketeater), tekande 20 kr, striktrøje til W 25 kr, høj metaldåse 40 kr
Bagefter tog min mor og jeg forbi gågaden da vi skulle i garnbutikken og købe en masse garn til projekter hun skal strikke til mig (juhuu)
"Kom til" at kigge lidt i butikker bagefter da jeg mangler en kjole til en fest jeg snart skal til..
Faldt over de vinterstøvler jeg har kigget efter i et par år men som jeg synes har været liiige dyre nok. Nu var de sat 30 % ned og så måtte jeg jo slå til..
Kom an sne (Men vent lige lidt endnu! :o))
Fandt også en (silke)kjole i en lille lækker sidegade-butik - den er fra Storm og Marie og jeg er helt vild med mønsteret..
Kom også til at købe en lækker nederdel fra Mads Nørgaard - og se lige indpakningen.. Glimmersilkepapir - lige noget for mit undertrykte bling bling hjerte :o)
Om eftermiddagen havde Anders og jeg et par timer for os selv (kan faktisk ikke huske hvornår vi sidst har prøvet det..) Vi valgte at bruge tiden på at købe en ny sofa, så der nu er plads til at vi alle fire kan putte sammen og læse eller se film.
Den kommer på torsdag, glæææder mig :o)

Posten var også forbi med et par pakker. En trøje jeg købte på www.smaahjerter.dk sidste weekend på tilbud og som jeg er sikker på er lige noget for William (mest fordi der er ambulancer på :o))
Og så kom der en stak "Sigurd" sutter, så de er klar til han begynder i vuggestue om et par måneder..
(Regner med han har lært at læse til den tid så han kan finde sin sut blandt de andre børns.. ;o))

Dagens guldkorn:
Da vi ringede til mormor og morfar for at sige at vi snart kom forbi for at hente William igen, spurgte de om han måtte sove hos dem...
Han havde nemlig allerede spurgt dem om han måtte sove deromme og mormor havde sagt "Det kan du jo også gøre en anden dag" hvortil William havde sagt "Det sagde du også en anden dag" :o)
Og så blev det til at W sov deromme og at Sigurd sov til lidt over syv i morges fordi storebror ikke var hjemme til at vække ham.. :o)


4 kommentarer:

  1. Sikke lækre sager.. Er vild med dine støvler!! Hvor er de fra..?
    Og skønt med maileg lagersalg - det gad jeg godt..;)
    Ha' en dejlig søndag..
    Kh Anne

    SvarSlet
  2. Nøj nogle gode fund, sikke noget lækkert legetøj og alt det andet selvfølgelig også;-)

    Ih er meget misundelig over et lagersalg JEG ikke kan komme til! (nå, må tage til takke at der er Molo her fra midt i ugen!)

    SvarSlet
  3. Anne - Tak. Jeg tog det også som et tegn om at nu skulle de være mine, da jeg så de var sat ned. Det er nemlig en model de kører med altid så det er sjældent de bliver nedsat.. :o) Mærket hedder Merrell
    Også rigtig god søndag til dig og dine

    Linsens - et Molo lagersalg lyder da heller ikke værst :o)

    SvarSlet
  4. Skønne, skønne ting...og nogen gange må man godt forkæle sig selv (og andre) ;o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...