lørdag den 8. oktober 2011

Outlet messe..

I formiddags var jeg et smut på outlet messe med min mor og jeg kom da hjem med et par poser... ;o)

Ferm Living har de sidste par gange haft en stand derude og det er som regel et hit :o)
Der er også gode penge at spare på børnetøj og en masse andet..
Elsker at gøre gode fund til fantastiske priser ;o)

Hér lidt billeder af dagens fangst..

Men pyha hvor bliver man træt i hovedet af alle de tilbud og ikke mindst mennesker overalt...
Og klapvogne og barnevogne og små børn der ikke har lyst til at være på messe (nej, jeg er ikke tilhænger af at slæbe små børn og babyer med til sådan noget, det er da alt for meget stimuli på en gang for dem...)

9 kommentarer:

  1. Lækre sager du har fundet:-) Tænker hver gang at nu må jeg prøve afsted, men bliver helt træt ved tanken om at der kan være mange andre med samme ide. Nu kan jeg trods alt se at man kan gøre fine fund, så tror jeg skal et smut afsted næste gang - uden børn:-)

    SvarSlet
  2. Wow nogle lækre ting du har fundet! Fortryder helt at man ikke tog afsted, når det var så godt;)
    Helt enig med det med børn, er bare ikke noget at slæbe dem med til!!
    Rigtig god lørdag:)
    Kh Catrine

    SvarSlet
  3. Jeg er helt misunderlig!:0) Lækre lækre sager

    SvarSlet
  4. Dejlige ting du har fundet. Kunne desværre ikke få pasning og kunne heller ikke drømme om at slæbe to børn med. Det ville hverken være sjovt for dem eller mig! ;o). Jeg må vente til Brands4kids når faderen er hjemme igen...

    Hvis du får noget af Ferm tapetet (det med dyrerne) tilovers siger du bare til ;o)

    SvarSlet
  5. Elsker Ferm Living - Det der dukkehus er præcis det dukkehus jeg har brugt som skabelon til det dukkehus jeg har lagt på bloggen idag:-)

    SvarSlet
  6. Marianne - ja det er helt vildt så trættende det er, men der er virkelig gode chancer for fine fund, så det er det værd :o)

    Catrine - nej det er ikke noget for børn! Du må afsted til foråret :o)
    God weekend

    Dagens lys - jeg er også ret godt tilfreds :o)

    Sara Marie - det foregår i Messecenter Herning lørdag og søndag denne weekend. (Bliver afholdt to gange om året, forår og efterår)

    Pia - Nej det ville hverken være sjovt for dig eller dem :o)
    Forstår heller ikke man kan synes det er så vigtigt at komme til, at man vil udsætte sine små unger for dét..
    Brands4kids er godt nok også et proppet sted, det er ikke altid jeg orker det :o)

    Jeg tror nu nok jeg kan undvære lidt af tapetet. Hvor meget kunne du tænke dig?

    Dorthe - Ja Ferm Living laver fine fine ting :o)
    Rigtig flot dukkehus du har fået lavet - grundmodellen er jo egentlig ret simpel når det kommer til stykket, men du har da virkelig fået gjort det hyggeligt og piget :o)

    SvarSlet
  7. Hej Pernille.

    Nej, det tænker jeg også...de små hoveder fpr da stress - så vi tog en dag med Duplo i stedet (lidt svært da en 1-årigs dagsorden er nedrydning og en 4-årigs opbygning).

    Ja, der plejer at være godt med mennesker. Sidste gang havde jeg bare bud med, men vi mangler gummistøvler til Jacob (har ikke kunnet finde nogle til dreng i str. 20/21 i Silkeborg), flyverdragter og regntøj, så tror et besøg trods evt. ventetid er godt givet ud. Hvis jeg venter til de sidste par timer, der er åben regner jeg med at den værste kø er væk ;o)

    Bare et par meter. Hvis du vil af med det, kan du bare sende mig en mail med oplysninger om pris m.m.: pia(a)hotmail.com.

    Rigtig god søndag!

    Kh. Pia

    SvarSlet
  8. Hej Pernille

    Det gik da lidt for hurtigt.

    Min mail hedder: Pia_skytte(a)hotmail.com - alene med to aktive drenge sætter sine spor! ;o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...