mandag den 12. september 2011

Sort skærm..

Jeg følte mig lidt forfulgt af uheld i går. Nogle større end andre... (Men mange bække små...)

* Hvorfor skal det absolut tordne, lyne og regne som død og helvede i flere timer lige præcis den nat Anders ikke sover ved siden af mig?
Synes det blev helt uhyggeligt til sidst for jeg har da aldrig oplevet så voldsomt et tordenvejr før og det blev bare ved og ved..

* Væltede kaffe ud over nogle af mine krea ting (nej nej jeg skal aldrig multitaske i krea-rummet igen, det lover jeg. FØRST drikke kaffe og SÅ lave krea ting)

* TV'et i stuen gik i sort søndag morgen og er altså nu kaput. Vi har KUN haft det i 3,5 år!
Øv at skulle bruge penge på det, når tiden for undervognsbehandling (af bilen :o)) også nærmer sig
 
* Ved middagstid blev jeg ramt af totalt tømmermændsanfald (selvom jeg ikke havde drukket noget som helst alkoholisk i dagene forinden) Godt mine forældre kunne tilkaldes med KORT varsel og overtage drengene til Anders kom kvæstet hjem fra fodboldstævne/fest for jeg kunne nærmest ikke stå på benene..

* Mit armbåndsur holdt op med at gå i aftes kl. 22

........ hmm

Jeg satser og håber på at dagen i dag bliver lidt mere "normal". Den er ihvertfald startet bedre op..

4 kommentarer:

  1. Hej Pernille. Jeg har lige tilmeldt mig som fast læser på din fine blog, måske har du også lyst til at kigge forbi min. Håber heldet er med dig i dag:) KH Sanne

    SvarSlet
  2. Sikke da en ØV-dag du har haft dig... Din dag i dag kan da kun blive bedre!! :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  3. Hold da op det var en træls dag.
    Håber du er blevet frisk igen og at dagene frem ser lidt lysere ud.

    Ha´en dejlig dag.
    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Tak for jeres søde kommentarer.
    Ja det kunne jo næsten kun gå fremad og dagen i går var heldigvis bedre end den i søndags :o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...