torsdag den 15. september 2011

Husk..

.. at sætte dit kryds i dag :o)

Om ikke andet, så fordi du KAN!


I dag er jeg i zombie-mode; Sigurd har holdt os oppe hele natten... William startede med stotnæse for et par dage siden og så er det jo nærmest bare et spørgsmål om tid før det er givet videre, og det er så nu...

Anders tog afsted på kursus i morges lidt over 7 (det var ellers hans fridag i dag! I denne uge har han kun 1 fridag, da det også er den uge hvor han skal arbejde hele weekenden) Så det er bare typisk at der skal komme sygdom oveni..
Noget af det sidste han sagde inden han gik ud af døren var dog, at han også var blevet snottet...

Øv Øv efterårsforkølelser! Dårlig dårlig opfindelse...

Håber du får en rigtig god (valg) dag

I aften skal vi til valgaften hos mine forældre og det glæder jeg mig til, for det er noget vi har gjort altid... Demokratiet længe leve :o)

2 kommentarer:

  1. Du har SÅ MEGET ret, Pernille, det ER en dårlig opfindelse! Her "nyder" vi pt. 2 gange mellemørebetændelse pga snot...øv. Men ja, god valgdag. Den store kommer med hen at stemme. Kan tydelig huske det fra min egen barndom...og mon ikke også det er samme forhæng... ;o)

    SvarSlet
  2. Haha ja gad vide hvor længe de forhæng har været i sving og pakket op og ned... De har ihvertfald set mange krydser :o)

    Det er sjovt med barndomsminder. Jeg kan også huske dét med at gå ned og stemme med mine forældre.
    Synes det ville være trist hvis det blev digitaliseret. Der er nu noget ved dét at gå ned og sætte sig kryds synes jeg..

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...