fredag den 9. september 2011

En blandet landhandel..

Jeg skulle ind til byen i dag og have taget blodprøver og da lægen hører til i en bygning i gågaden er det jo meget nærliggende at smutte i et par butikker nu man er i nærheden :o)

Jeg var bestilt til at købe et par lyskenbukser til manden, der skal til fodboldstævne hele weekenden (anede ikke at der fandtes en beklædningsgenstand med dette lækre navn før i går aftes, da han nævnte det - det viser sig så at de koster 400 kr - når det er noget udstyr til fodbold er det selvfølgelig bare noget der skal smides penge efter uden at blinke...! hmm :o))

Nå men jeg smuttede så også lige forbi en af mine yndlings interiørbutikker for at høre om den kop hun skulle bestille til mig fra Liebe snart kom (den har været undervejs LÆNGE)
Den var tilfældigvis lige præcis ankommet i dag og hun fandt den i en kasse så jeg kunne få den med hjem...
Den er bare så fin og passer perfekt i en barnehånd :o)

Jeg nåede også forbi Panduro hobby, der (desværre) flytter fra gågaden og ud i centeret i morgen og derfor har 70 % på alt. Der var ikke mange ting tilbage, men lidt fik jeg da fat i.
Så er der lidt mere til krea-to-do listen...

Og så dagens guldkorn..

William snakker i telefon med mormor.
Mormor "Hvor er du henne William?" (Willi og jeg sad i bilen efter at have været ude at handle)
William "Jeg er lige her" (med det mest selvfølgelige toneleje)

:o)

2 kommentarer:

  1. Ja, hold da op, hvor kan vi voksne stille "dumme" spørgsmål :)

    SvarSlet
  2. Hehe ja :o)
    Og børnene skal nok fortælle os, når vi gør det :o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...